Klantenservice
Klachten
Alle klachten in verband met de levering, kwaliteit, hoedanigheid van het artikel of iedere andere klacht, zullen door BEE STORE serieus in behandeling worden genomen.
De klant dient een klacht schriftelijk kenbaar te maken bij BEE STORE (brief of e-mail).
BEE STORE zal binnen zeven werkdagen de klacht proberen op te lossen. BEE STORE zal de klant hierover schriftelijk (via brief of e-mail) berichten.
Zoals je weet is het ons streven om de items in een perfecte staat af te leveren. Toch kan er onverhoopt een keer iets misgaan. Samen vinden we zeker een oplossing. Wees niet getreurd, stuur ons een mail via beetween@beestore.nl. Dan gaan we het samen met je oplossen.
Staat jouw vraag hier niet bij? Vul het contactformulier in op de website of neem contact met ons op via beetween@beestore.nl
BEE STORE
Dorpsstraat 58
2665 BK Bleiswijk
Openingstijden
Maandag 13:00 - 17:30
Dinsdag 9:00 - 17:30
Woensdag 9:00 - 17:30
Donderdag 9:00 - 17:30
Vrijdag 9:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag gesloten
Winkelwagen
verzendkosten
Afhalen in de winkel is altijd gratis!
In de laatste stap van het bestellen kun je kiezen voor 'afhalen in de winkel', dan worden de verzendkosten eraf gehaald